21blog

 موسسه مشاوره كنكور نوتروفيل

 

 

شايد تا بحال اسم موسسه نوتروفيل https://notruphil.com/  به گوشتان خورده باشد ، موسسه اي كه با هدف ارتقاي فعاليت هاي مشاوره اي  در كشور از ۱۸ سال قبل فعاليت خود را شروع كرد و با تلاش پيوسته روز به روز بزرگتر شد و مشاورين كاربلد بيشتري را به جمع خود اضافه كرد تا به اينجايي كه هم اكنون هست رسيد .

 

نوتروفيل همراه شما در مسير پر از چالش كنكور و امتحانات خواهد بود و به راحتي ميتوانيد تمامي برنامه ريزي ها ، رفع اشكالات مشاوره اي ، پاسخ دهي به سوالات مختلف و ... را به مشاورين موسسه نوتروفيل بسپاريد و خود تنها بر روي درس خواندن تمركز كنيد و خيالتان راحت باشد كه يك مشاور مجرب هر روز به عملكرد شما نظارت دارد.

 

اگر موفقيت دركنكور را قهرماني در رقابت هاي المپيك و دانش آموزان يا فارغ التحصيلاني كه قصد كنكور دادن دارند را ورزشكاران شركت كننده در المپيك فرض كنيم ، مشاور قطعا در اين چرخه نقش يك مربي ورزشكار را خواهد داشت و همانطور كه موفقيت در المپيك براي يك ورزشكار بدون داشتن مربي غير عادي و البته بسيار دشوار به نظر مي رسد ، موفقيت در كنكور نيز بدون همراه داشتن يك مشاور مسئوليت پذير امري به شدت سخت است .

 

 

نوتروفيل همراه هر شب تو !

 

قطعا وجود يك مشاور دلسوز اما در مواقع مورد نياز جدي كه به شدت به عملكرد دانش آموز در هر شب نظارت كند و به قول معروف بتواند مو را از ماست بيرون بكشد ، هر دانش آموزي را در طول روز وادار مي‌كند تا بتواند بهترين عملكرد خود را ارائه دهد .

اگر مشكلي در نحوه مطالعه دروس مختلف داشته آن را با مشاور در ميان بگذارد يا اگر در آن روز عملكردي بالاتر يا پايين تر از سطح انتظار داشته به تبع آن مشاور براي او پاداش يا تنبيه در نظر بگيرد !

 

 

تماس هاي تلفني رو جدي بگير !

 

مسلما چت كردن‌ هرگز نمي‌تواند آن ارتباطي را كه تماس تلفني بين ۲ نفر برقرار مي‌كند را تكرار كند ! به همين خاطر تماس هاي تلفني منظم هفتگي مشاورين نوتروفيل فرصتي ايده آل براي مطرح كردن سوالات مشاوره اي خود مي باشد همچنين در تماس هاي تلفني مشاور مسير كنكور و برنامه هاي آينده اي كه براي شما دارد را با شما در ميان خواهد گذاشت .

 

 

كارگاه هاي مشاوره اي _ انگيزشي

 

با انتخاب طرح هاي نوتروجت يا هر كدوم از طرح هاي نوتروفلاي ميتوانيد هر هفته در كارگاه هاي مشاوره اي انگيزشي كه به بسياري از سوالات شما جواب مي‌دهد و انگيزه شما را براي يك هفته تامين مي‌كند شركت كنيد .

 

 

معرفي طرح هاي تيم نوتروفيل :

 

نوتروجامپ

برنامه دهي هفتگي ، چك شبانه گزارش كار، پاسخ به سوالات مشاوره اي ، يك تماس هفتگي ، شركت در آزمونك هاي آنلاين ، حضور در پنل رقابتي

 

نوتروفلاي

 

اگر دوست داريد علاوه بر آپشن هاي طرح نوتروجامپ يك تماس هفتگي بيشتر يا حضور در آزمون هاي پايان هفته كه كاملا براي شما شخصي سازي شده است به علاوه حضور در كارگاه هاي تيم را تجربه كنيد اين طرح براي شما مناسب تر است .

 

نوتروجت

 

اگر كسي دوست داشته باشد كه تمام آپشن هاي طرح هاي قبلي را همزمان با هم داشته باشد اين گزينه بهترين است . يعني داشتن همزمان ۲ تماس تلفني هفتگي، حضور در آزمون ها و البته كارگاه هاي مشاوره اي علاوه بر تمامي آپشن هاي طرح نوتروجامپ

 

منبع : نوتروفيل   https://notruphil.com/

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
[ ۲۲ دى ۱۴۰۲ ] [ ۱۰:۰۱:۱۶ ] [ ali ] [ نظرات (0) ]

روغن آرگان براي پوست

روغن آرگان به عنوان يك محصول طبيعي و غني از تركيبات مفيد، براي مراقبت از پوست بسيار موثر است. اين روغن از دانه‌هاي درخت آرگان استخراج مي‌شود و داراي خصوصيات تغذيه‌اي، آنتي‌اكسيداني و ضد التهابي است كه به بهبود سلامت و زيبايي پوست كمك مي‌كند.

خواص روغن آرگان براي پوست

در زير، به برخي از خواص و كاربردهاي روغن آرگان براي پوست اشاره شده است:

1. ترميم و تغذيه پوست:

   - روغن آرگان داراي اسيدهاي چرب اساسي، ويتامين E و آنتي‌اكسيدان‌ها است كه به تغذيه عميق پوست كمك كرده و به ترميم بافت‌هاي پوستي مي‌پردازد. اين تركيبات به خصوصيت ترميم‌كنندگي و مرطوب‌سازي پوست افزوده مي‌شوند.

2. مراقبت از پيري زودرس:

   - ويتامين E موجود در روغن آرگان به عنوان يك آنتي‌اكسيدان قوي عمل كرده و از آسيب‌هاي راديكال‌هاي آزاد در پوست محافظت مي‌كند. اين مواد معمولاً به جلوگيري از پيري زودرس و ايجاد چين و چروك كمك مي‌كنند.

3. مرطوب‌سازي و جلوگيري از خشكي:

   - خاصيت مرطوب‌سازي روغن آرگان باعث حفظ رطوبت پوست مي‌شود و از خشكي و خارش پوست جلوگيري مي‌كند. اين روغن به خوبي به لايه‌هاي عميق پوست نفوذ كرده و آب را درون بافت‌هاي پوستي نگه مي‌دارد.

4. ضد التهاب و آرامش‌بخش:

   - روغن آرگان داراي خصوصيات ضد التهابي است كه مي‌تواند به كاهش التهابات پوستي و درمان مشكلات نظير آكنه، قرمزي و خارش كمك كند. اين خصوصيت آرامش بخش روي پوست تاثير مثبتي دارد.

5. حفظ سلامت سلول‌ها:

   - تركيبات آنتي‌اكسيدان موجود در روغن آرگان به حفظ سلامت سلول‌هاي پوستي كمك مي‌كنند و از آنها در برابر آسيب‌هاي محيطي و نور UV محافظت مي‌كنند.

6. تقويت الاستيسيته پوست:

   - مصرف منظم روغن آرگان مي‌تواند به تقويت الاستيسيته پوست كمك كند. اين ويژگي براي حفظ جواني و انعطاف‌پذيري پوست مفيد است.

7. مقابله با نقاط تيره و اثرات زخمي:

   - برخي مطالعات نشان داده‌اند كه روغن آرگان ممكن است به كاهش نقاط تيره پوست و حتي اثرات زخم كمك كند. اين خاصيت به ترميم بافت و تحريك توليد ملانين (پيگمنت يا رنگدانه) در پوست مرتبط است.

8. محافظت در برابر افت رطوبت:

   - با استفاده از روغن آرگان مي‌توان از افت رطوبت پوست در شرايط مختلف به ويژه در فصل‌هاي خشك و سرد سال جلوگيري كرد.

براي استفاده از روغن آرگان براي پوست، مي‌توانيد چند قطره از آن را به آرامي روي پوست تميز و خشك خود ماساژ دهيد. همچنين، مي‌توانيد آن را به عنوان يك آبرسان قبل از استفاده از كرم مرطوب‌كننده يا به عنوان يك ماسك براي پوست استفاده كنيد. برخي منابع توصيه مي‌كنند روغن آرگان را پيش از استفاده از دستگاه‌هاي حرارتي مو مثل سشوار يا اتو مو استفاده نكنيد.

طرز استفاده از روغن آرگان براي پوست

استفاده از روغن آرگان براي پوست مي‌تواند به بهبود وضعيت پوست و نگهداري از سلامت آن كمك كند. در زير، روش‌هاي مختلف استفاده از روغن آرگان براي پوست توضيح داده شده است:

1. استفاده به عنوان مرطوب روزانه:

   - پس از تميز كردن پوست، چند قطره روغن آرگان را در دستان خود گرم كنيد.

   - روغن را با حركات دستان خود به آرامي بماليد و به پوست صورت و گردن توزيع كنيد.

   - صبر كنيد تا روغن به پوست جذب شود و سپس مي‌توانيد از ساير محصولات آرايشي خود استفاده كنيد.

2. ماساژ پوست با روغن آرگان:

   - چند قطره روغن آرگان را گرم كنيد.

   - با استفاده از حركات دلخواه، پوست صورت و گردن را با روغن ماساژ دهيد.

   - اين ماساژ به بهبود گردش خون، تحريك سلولهاي پوست، و افزايش لطافت و لمعان پوست كمك مي‌كند.

3. استفاده به عنوان مرطوب‌كننده قبل از خواب:

   - قبل از خواب، چند قطره روغن آرگان را به آرامي بر روي پوست صورت و گردن بماليد.

   - صبر كنيد تا روغن به پوست جذب شود و آن را به صورت طبيعي بگذاريد تا تا صبح در پوست جذب شود.

4. مراقبت از ناحيه چشم:

   - برخي افراد از روغن آرگان براي مراقبت از ناحيه چشم نيز استفاده مي‌كنند.

   - با دقت و به اندازه كم، روغن را به ناحيه چشم بماليد و به آرامي ماساژ دهيد. اين مي‌تواند به كاهش خطوط و چين‌هاي ناحيه چشم كمك كند.

5. استفاده به عنوان ماسك يا پك:

   - روغن آرگان را با مواد ديگري مثل ماست يا عسل مخلوط كنيد و به عنوان يك ماسك پوست به كار ببريد.

   - اين مخلوط را به صورت يك لايه نازك بر روي پوست بماليد و حداقل 20 تا 30 دقيقه بر روي پوست نگه داريد. سپس با آب گرم شستشو دهيد.

6. مراقبت از پوست بعد از قرار گرفتن در برابر آفتاب يا آفتاب‌سوختگي:

   - پس از اتمام فعاليت‌هاي خود در آفتاب، روغن آرگان را به پوست خود بماليد. اين مي‌تواند به تسكين قرمزي، آبرساني به پوست و كمك به بهبود وضعيت پوست پس از آفتاب‌سوختگي كمك كند.

توجه داشته باشيد كه قبل از استفاده از هر محصول جديد براي پوست، مي‌توانيد يك تست حساسيت انجام دهيد و مطمئن شويد كه هيچ تحمل يا حساسيتي ايجاد نمي‌شود. همچنين، استفاده از روغن آرگان در مواقع خاصي مانند بارداري يا شرايط خاص پوست، بهتر است با پزشك يا متخصص پوست مشاوره كنيد.

سخن پاياني

روغن آرگان براي پوست بسيار خوب و مفيد است. اين روغن از دانه‌هاي درخت آرگان به‌دست مي‌آيد و داراي تركيبات مغذي، آنتي‌اكسيدان‌ها، و ويتامين‌هاي مفيد براي پوست است. استفاده از روغن آرگان به عنوان يك مرطوب طبيعي و محافظتي مي‌تواند به بهبود علائم مختلف پوستي كمك كرده و پوست را نرم و لطيف نگه دارد. همچنين، همواره بهتر است قبل از استفاده از هر محصول جديد براي پوست، يك تست حساسيت انجام داده و در صورت وجود هر گونه حساسيت يا تحمل ناكافي، به متخصص پوست مراجعه كنيد. در صورتي كه محصول اصل و 100 درصد خالص استفاده كنيد، احتمال بروز حساسيت و عوارض تقريبا صفر است. اما پيدا كردن روغن آرگان با اين ويژگي‌ها ممكن است براي بسياري از افراد يك چالش باشد. شما مي‌توانيد از وبسايت ونتي پيو، روغن آرگان اصل ونتي پيو را كه يك محصول ايتاليايي است كه از هسته درخت آرگان مراكشي و بدون هيچ‌گونه ناخالصي تهيه شده را به راحتي و با اطمينان خاطر تهيه كنيد.

https://qooh.me/SuzanDiane4

https://www.divephotoguide.com/user/SuzanDiane4/

https://active.popsugar.com/@SuzanDiane4/profile

http://onlineboxing.net/jforum/user/profile/261661.page

https://doodleordie.com/profile/suzandiane4

https://buyandsellhair.com/author/suzandiane4/

https://www.cakeresume.com/me/suzan-diane

https://biashara.co.ke/author/suzandiane4/

https://www.pearltrees.com/suzandiane4#item559511515

https://forum.carergateway.gov.au/s/profile/005Oa000000smVtIAI

https://nowewyrazy.uw.edu.pl/profil/ElleBush2

https://lwccareers.lindsey.edu/employers/94a82d25-d69d-44c6-9e6f-6dba5ab218cb/dashboard

https://grupoperuinnova.edu.pe/members/ellebush2/

https://bogotamihuerta.jbb.gov.co/miembros/elle-bush/

https://pandora.nla.gov.au/external.html?link=https://ventipiu.com/

https://www.pubpub.org/user/elle-bush

Top of Form

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۱ دى ۱۴۰۲ ] [ ۱۰:۴۷:۰۵ ] [ ali ] [ نظرات (0) ]

طرز تهيه سس پيله

 

طرز تهيه سس پيله

مرحله ?: تميز كردن و پختن باقلا

 

ابتدا پيله تازه پاچ باقالا يا لوبيا چيتي را پاك كنيد و سر و دم آن را بگيريد و اگر نخ دارد آن را جدا كنيد سپس آن ها را تميز بشوريد بعد داخل يك قابلمه مقداري آب بريزيد و باقالاها را داخل قابلمه بريزيد روي حرارت متوسط قرار دهيد تا كاملا بپزند.

مرحله ?: خرد كردن سيب زميني و شستن آن‌ها

 

در اين فاصله كه باقالا‌ها پخته مي‌شوند چند سيب زميني را پوست بگيريد، به دلخواه خودتان به شكل نگيني يا خلالي برش بزنيد بعد سيب زميني‌ها را بشوريد، سيب زميني‌ها را داخل سبد بريزيد تا آب اضافي آن‌ها خارج شود و كاملا خشك شوند

مرحله ?: سرخ كردن سيب زميني‌ها

 

بعد در يك تابه مقداري روغن بريزيد، روي حرارت متوسط قرار دهيد تا روغن داغ شود سپس سيب زميني‌ها را داخل تابه بريزيد با روغن داغ سرخ كنيد هرازگاهي سيب زميني‌ها را هم بزنيد، تا همه قسمت‌هاي آن‌ها به يك اندازه سرخ شوند.

مرحله ?: ريختن كره و روغن در تابه

 

سپس سيب زميني‌ها را از داخل تابه برداريد، كنار بگذاريد براي درست كردن سس غذا ابتدا داخل يك تابه مقداري روغن بريزيد بعد كره را به آن اضافه كنيد و روي حرارت ملايم قرار دهيد تا كره ذوب شود، هم بزنيد تا روغن و كره خوب با هم مخلوط شوند.

مرحله ?: اضافه كردن و تفت دادن رب گوجه و شويد

 

بعد مقداري رب گوجه فرنگي را داخل تابه بريزيد، تفت دهيد تا رنگ آن باز شود و بوي خامي رب گوجه گرفته شود سپس مقداري شويد خشك را به تابه اضافه كنيد و با مواد مخلوط كنيد تا كمي تفت داده شود و عطر شويد در مواد سس پخش شود.

مرحله ?: اضافه كردن و تفت دادن شويدها

 

به دلخواه و با سليقه خودتان مي‌توانيد از شويد تازه هم به جاي شويد خشك استفاده كنيد شويدها را تميز پاك كنيد، بشوريد و در اندازه‌هاي ريز خرد كنيد، سپس به مواد سس اضافه كنيد، تفت دهيد تا رنگ آن‌ها تغيير كند و عطر شويد در سس پخش شود.

مرحله ?: تفت دادن باقالاها با مواد سس

 

بعد باقالا‌هاي تازه را به مواد سس اضافه كنيد، هم بزنيد تا باقالاها در سس كمي تفت داده شوند و عطر و طعم مخلوط مواد سس كاملاً به خورد باقالا‌ها برود تقريباً بعد از ? دقيقه كه باقالا‌ها را تفت داديد تابه را از روي حرارت برداريد و كنار بگذاريد.

مرحله ?: تزئين كردن و سرو سس پيله

 

سپس مقداري سس پيله را داخل ظرف مناسب بريزيد در اطراف آن سيب زميني‌هاي سرخ كرده را قرار دهيد، مقدار سيب زميني سرخ كرده بستگي به ذائقه و سليقه خودتان دارد بعد به دلخواه با چند برگ نعنا و ريحان تازه اطراف ظرف را تزئين كنيد. در آخر سس پيله را به عنوان يك غذاي ساده و خوش طعم محلي همراه با نان تازه، انواع دورچين و مخلفات سرو كنيد.

منبع : مجله آشپزي مامي كوكينگ

 

https://www.pinterest.com/pin/1118018676232813423

https://new.express.adobe.com/webpage/HIcbmpyuwxXtB

https://sites.google.com/view/mamicooking/home

https://instafollowir.wordpress.com/2023/11/24/mamicooking/

https://www.tumblr.com/marshhunte4

https://myspace.com/marshhunte4

https://disqus.com/by/marshhunte4/about/

https://disqus.com/by/marshhunte4/about/

https://www.behance.net/marshhunte

https://marshhunte4.livejournal.com/profile

https://www.twitch.tv/marshhunte4

https://www.openstreetmap.org/user/MarshHunte4

 

http://maps.google.com/url?q=http%3A%2F%2Fwww.mamicooking.ir

http://clients1.google.de/url?sa=t&url=http%3A%2F%2Fmamicooking.ir


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۹ دى ۱۴۰۲ ] [ ۰۹:۳۲:۴۳ ] [ ali ] [ نظرات (0) ]

مزيت تزريق فيلر چيست؟

 

با تزريق فيلر به طور همزمان چند ناحيه از صورت درمان مي شود و نيازي به استراحت و گذراندن دوران بهبود پس از تزريق ندارد. تزريق فيلر بسيار راحت و قابل دسترس است كه ماندگاري بالايي دارد.

 

بهترين مزاياي كه براي بدن ايجاد مي كند شامل:

 

    هيچ گونه دوره نقاهت ندارد، در نتيجه متقاضي بعد از تزريق مي تواند به راحتي به ادامه امور روزمره خود بپردازد.

    نتايج آن بلافاصله بعد از تزريق قابل مشاهده است.

    هيچ گونه عوارض و خطراتي را براي فرد ايجاد نمي كند.

    به احيا و پر كردن منافذ خالي صورت مي پردازد.

 

در چه صورت نبايد تزريق فيلر انجام داد

 

تزريق فيلر يك روش جوان سازي بي خطر و امن است ولي در اين مواقع استفاده از آن توصيه نمي شود:

 

    در دوران بارداري و شيردهي

    داشتن عفونت و التهاب در ناحيه تزريق

    داشتن اختلال خوني و انعقادي

    برخي از آتروفي هاي پوستي به دليل استفاده از داروهاي استروئيدي

    نقض ايمني

    داشتن اگزماي پوستي

    داشتن سابقه آلرژي و واكنش هاي آنافيلاكسي

 

تزريق فيلر براي چه افرادي بهتر است؟

 

filler injection محدوديتي ندارد و همه افراد مي توانند به راحتي از آن استفاده كنند، ولي بيشتر افرادي كه داراي سن هاي بالاي 35 سال بوده و دچار پيري زود رس شده اند متقاضي آن مي باشند.  زنان باردار و شيرده هم مي توانند اين تزريق را به راحتي انجام دهند زيرا تزريق فيلر ايمن و بي خط مي باشد. اگر به دنبال تزريق فيلر هستيد، در انتخاب پزشك خود دقت كنيد تا بتوانيد نتيجه بهتر و مطلوب تري بگيريد. تزريق فيلر موجب شادابي و جواني ظاهر شما شده و از آن جايي كه هزينه عمل ليفت صورت بالاست، بسياري از افراد به سمت تزريق فيلر مي روند. تزريق فيلر بيشتراز نيم ساعت طول نمي كشد و حداقل 4 ماه تا يك سال ماندگاري دارد. در تزريق فيلر چين و چروك ها با مواد مخصوص پر شده به خاطر همين تزريق فيلر پر كننده نام دارد.

 

تزريق فيلر يكي از روش هاي جوانسازي صورت مي باشد كه خانم هاي عزيز نيز براي حفظ زيبايي و جواني صورتشان اقدام به اين تزريق مي نمايند.

https://irvine.granicusideas.com/ideas/how-to-identify-the-different-types-of-book-writing-services?page=34    

https://butterflycoins.org/topics/647442e7f79a41042994c94f?replies=148          

https://myworldgo.com/forums/topic/120840/nutritional-elixirs-for-energy/view/post_id/1312236/page/1#siteforum_post_1312236             

https://www.tripadvisor.com/Profile/donyad838             

https://www.4shared.com/u/5uZVVmk1/kameh47572.html        

https://disqus.com/by/donya78222/about/        

https://www.ted.com/profiles/45798651/about                  

http://bioimagingcore.be/q2a/user/donya78222              

https://artmight.com/user/profile/3507113        

https://p-tweets.com/donya78222         

https://list.ly/list/9Jj6-dnyy-hrj?make_list_mode=true   


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۸ دى ۱۴۰۲ ] [ ۰۵:۰۳:۱۱ ] [ ali ] [ نظرات (0) ]

 چاكراها و طلسم محبت: رازهاي جذب عشق و ارتباطات موفق

 

 1. مقدمه

 

باز كردن دروازه‌هاي عشق با چاكرها

در اين مقاله، به بررسي نقش چاكرها در جلب عشق و ايجاد ارتباطات موفق مي‌پردازيم. همچنين، طلسم‌ها و راهكارهاي جادويي براي تقويت اين ارتباطات را بررسي خواهيم كرد.

 

 2. چاكرا ها و انرژي محبت

 

چگونه چاكرها به عشق كمك مي‌كنند؟

در اين بخش، به توضيح نقش هر چاكر در جذب محبت و ايجاد ارتباطات مثبت مي‌پردازيم.

 

 3. طلسم‌هاي محبت و ارتباطات موثر

 

جادويي براي تقويت ارتباطات

طلسم‌ها و راهكارهاي جادويي كه به تقويت ارتباطات و جذب محبت مي‌پردازند را در اين بخش بررسي خواهيم كرد.

 

 4. تأثيرات مثبت چاكرها در محبت

 

تعادل چاكرها براي عشق پايدار

بحث در مورد تعادل چاكرها و تأثير آن بر استقرار يك رابطه عاطفي پايدار.

 

 5. طلسم‌هاي جادويي براي جلب عشق

 

طلسم‌هاي موثر در جادوي محبت

به بررسي انواع طلسم‌ها و جادوهايي كه براي جلب عشق و افزايش محبت انجام مي‌شوند، مي‌پردازيم.

 

 6. رازهاي چاكرها براي رابطه مثبت

 

راهنماي چاكرها براي روابط سالم

به نكاتي پيرامون چاكرها كه براي حفظ و بهبود روابط عاطفي مفيد هستند، مي‌پردازيم.

 

 7. رفع اشتباهات در مورد چاكرها و جادوهاي محبت

 

حقيقت و افسانه در مورد چاكرها و جادوها

با برطرف كردن اشتباهات و افسانه‌هاي رايج در مورد چاكرها و جادوهاي محبت، به اطلاعات صحيح پي مي‌بريم.

 

 8. جمع‌بندي

 

درآمد به دنياي جذب عشق با چاكرها و جادو

با جمع‌بندي نقاط مهم مطرح شده، به نتيجه مي‌رسيم كه ايجاد تعادل در چاكرها و استفاده از طلسم‌هاي جادويي مي‌تواند در بهبود روابط عاطفي تأثيرگذار باشد.

 

باطل كردن طلسم

 

 پرسش‌هاي متداول

 

1. آيا هر كسي مي‌تواند از چاكرها و جادوها براي جلب عشق استفاده كند؟

2. چگونه مي‌توان از چاكرها براي بهبود روابط خود استفاده كرد؟

3. طلسم‌ها چگونه مي‌توانند در جلب عشق و محبت كمك كنند؟

4. چه نكاتي در انجام طلسم‌ها براي محبت بايد رعايت كرد؟

5. چگونه مي‌توانيم از انرژي مثبت چاكرها براي بهبود روابط عاطفي خود بهره‌مند شويم؟

 

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۷ دى ۱۴۰۲ ] [ ۱۲:۱۵:۲۷ ] [ ali ] [ نظرات (0) ]

با اين مكمل‌ها سيستم ايمني خود را تقويت كنيد

مصرف اين مكمل‌هاي تقويت‌كننده مي‌تواند به بازيابي و تقويت توانايي سيستم ايمني بدن براي مبارزه با ويروس‌ها كمك كند.

با اين مكمل‌ها سيستم ايمني خود را تقويت كنيد

 

الهه جعفرزاده: سيستم ايمني بدن نقش بسيار مهمي در حفظ سلامت كلي دارد؛ اين سيستم هر لحظه در حال مبارزه با باكتري‌ها، ويروس‌ها و قارچ‌هاي مهاجمي است كه عامل انواع بيماري هستند. مصرف مكمل‌هاي غذايي يكي از راه‌هاي حفظ سيستم ايمني بدن به شمار مي‌آيد. در ادامه 7 مكمل به شما معرفي مي‌شود كه با مصرف آنها مي‌توانيد به تقويت سيستم ايمني بدن كمك كنيد. لازم به ذكر است كه پيش از مصرف با پزشك خود مشورت كنيد.

 

1) ويتامين D

تبليغ

مشاوره، انتخاب و تمديد اينترنتي بيمه بدنه با بيمه بازار

تمديد كنيد

yn-ad

 

ويتامين D براي تقويت سد دفاعي بدن بهترين گزينه است. مطالعات نشان داده‌اند كه افرادي كه بدنشان كمبود ويتامين D دارد، بيشتر بيمار مي‌شوند و به طور ‌خاص در معرض عفونت‌هاي تنفسي قرار دارند. مصرف ويتامين D داراي مزاياي محافظتي در برابر شدت آنفلوانزاي فصلي و كوويد-19 است.

 

با اين مكمل‌ها سيستم ايمني خود را تقويت كنيد

 

2) ويتامين C

 

ويتامين C به عنوان يك آنتي ‌اكسيدان قوي، مواد مضر و راديكال‌هاي آزاد را از بدن دفع كرده و از تلفات سلولي جلوگيري مي‌كند. همچنين، اين ويتامين نقش بسيار مهمي در تقويت سيستم ايمني خواهد داشت، زيرا با افزايش توليد آنتي ‌بادي‌ها و افزايش فعاليت سلول‌هاي سيستم ايمني، بدن را در مقابل عفونت‌ها و بيماري‌ها مقاومت‌پذيرتر مي‌كند.

 

 

3) فلز روي (زينك)

 

طبق تحقيقات سال 2016، سطوح پايين روي، خطر التهاب را افزايش مي‌دهد، در حالي كه سطوح سالم اين ماده معدني به حفظ سلول‌هاي سيستم ايمني و بهبود عملكرد آنها كمك مي‌كند. فلز روي در بسياري از مواد غذايي رايج مانند تخم مرغ، لوبيا و غلات كامل يافت مي‌شود. هم‌چنين شما مي‌توانيد اين ماده معدني مفيد را از طريق مصرف مكمل آن نيز دريافت كنيد.

 

4) ويتامين‌هاي گروه B

 

ويتامين‌هاي گروه B مانند پيريدوكسين (B6) و كوبالامين (B12) نقش مهمي در بهبود واكنش‌هاي سيستم ايمني دارند. كمبود اين ويتامين‌ها كه در بيشتر بزرگ‌سالان مشاهده مي‌شود، مي‌تواند سلامت سيستم ايمني را با مشكل مواجه كند.

 

با اين مكمل‌ها سيستم ايمني خود را تقويت كنيد

 

5) سلنيوم

 

سلنيوم يك ماده‌ي معدني است كه براي حفظ سلامت سيستم ايمني ضروري است. پژوهش‌هايي كه روي حيوانات انجام شده‌، نشان مي‌دهد مكمل‌هاي حاوي سلنيوم مي‌توانند توانايي سيستم ايمني در مقابله با گونه‌هاي مختلف ويروس‌ آنفلوانزا مانند H1N1 را افزايش دهند.

 

6) پروبيوتيك‌ها

 

سلامت روده با عملكرد بهتر سيستم ايمني مرتبط است. طبق تحقيقات، 70 الي80 درصد سلول‌هاي ايمني در روده قرار دارند. پروبيوتيك‌ها سويه‌هاي باكتريايي قوي هستند كه بر اساس مطالعات، نقش مهمي در محافظت از پوشش روده و كاهش نفوذپذيري روده ايفا مي‌كنند. پروبيوتيك‌ها براي پيشگيري و مبارزه با عوامل بيماري‌زايي كه از طريق دستگاه گوارش وارد بدن مي‌شوند، مثل آلرژي يا عفونت‌هاي ويروسي-تنفسي كه عموماً درمان مشخصي ندارند، مكمل مؤثري هستند.

 

با اين مكمل‌ها سيستم ايمني خود را تقويت كنيد

 

7) قارچ‌هاي دارويي

 

بيش از270 گونه شناخته‌شده از قارچ‌هاي دارويي داراي خواص تقويت‌كننده سيستم ايمني هستند كه به حفظ سلامت سيستم ايمني كمك مي‌كنند. تحقيقات نشان مي‌دهد كه مكمل‌سازي با انواع خاصي از قارچ‌هاي دارويي، سلامت ايمني را از طرق مختلف افزايش و علائم برخي از بيماري‌ها، از جمله آسم و عفونت‌هاي ريوي را كاهش مي‌دهد.

 

به عنوان مثال، مطالعه‌اي روي موش‌هاي مبتلا به سل نشان داد كه درمان با يك نوع قارچ دارويي به طور قابل‌توجهي باعث كاهش بار باكتريايي در ريه‌ها، افزايش پاسخ ايمني و كاهش التهاب مي‌شود. بسياري از قارچ‌هاي دارويي ديگر نيز به دليل اثرات مفيدشان بر سلامت سيستم ايمني مورد مطالعه قرار گرفته‌اند. محصولات قارچ دارويي را مي‌توان به شكل چاي و مكمل يافت و مصرف كرد.

http://downloads.smccd.edu/dl?f=controlmgt.ir&n=DistrictRecom1_2.pdf

https://questromcommon.bu.edu/click?uid=cb9cdd04-d381-11e7-97c4-0a25fd5e4565&r=https%3A%2F%2Fcontrolmgt.ir

http://bridgeblue.edu.vn/advertising.redirect.aspx?url=https://controlmgt.ir/

https://tartanconnect.cmu.edu/click?uid=c8c01438-d893-11e4-a071-0025902f7e74&r=http%3a%2f%2fcontrolmgt.ir

https://www.orla.upf.edu/spc/?wptouch_switch=mobile&redirect=//controlmgt.ir

https://ico.edu.pl/tom/index.php?dir=galeria/14-15/5/smerfy/&go=iza&ile=19&t=5%20urodziny%20Izy&grupa=aHR0cHM6Ly9jb250cm9sbWd0LmlyLw

https://tunghia2.edu.vn/index.php?language=vi&nv=news&nvvithemever=t&nv_redirect=aHR0cHM6Ly9jb250cm9sbWd0LmlyLw==

http://desankamaksimovickovin.edu.rs/index.php/component/k2/item/5-aliquam-erat-volutpat-nam-sem-urna-غير مجاز مي باشدittis-ac-tempor-non

http://thptlichhoithuong.edu.vn/index.php?language=vi&nv=news&nvvithemever=d&nv_redirect=aHR0cHM6Ly9jb250cm9sbWd0LmlyLw==

https://www.igac.gov.pt/resultados-de-pesquisa?p_p_id=101&p_p_lifecycle=0&p_p_state=maximized&p_p_mode=view&p_p_col_id=column-1&p_p_col_count=1&_101_struts_action=%2Fasset_publisher%2Fview_content&_101_assetEntryId=535697&_101_type=content&_101_urlTitle=dataset-de-recintos-de-espetaculos-de-natureza-artistica-ja-disponivel-no-catalogo-dados-gov&redirect=https%3A%2F%2Fcontrolmgt.ir&inheritRedirect=true

http://deweydecimal.education/__media__/js/netsoltrademark.php?d=controlmgt.ir

http://cbtsalvadorsanchezcolin.edu.mx/index.php/component/k2/item/5

https://lawcommission.gov.np/en/?p=5595

http://ctm.edu.vn/index.php?language=vi&nv=statistics&nvvithemever=t&nv_redirect=aHR0cHM6Ly9jb250cm9sbWd0LmlyLw

https://guaranta.ajes.edu.br/banner_conta.php?id=3&link=https://controlmgt.ir/

http://www.kae.edu.ee/postlogin?continue=https://controlmgt.ir/

https://angad.vic.edu.au/educamb-award-4-honorary-university-of-degrees/


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۱ دى ۱۴۰۲ ] [ ۰۶:۴۱:۵۲ ] [ ali ] [ نظرات (0) ]

كاربردهاي شيشه سكوريت

 

 

 

شيشه سكوريت، نوعي شيشه است كه در فرآيندي به نام تنش‌دهي حرارتي، مقاومت و استحكام آن افزايش مي‌يابد. اين شيشه در برابر ضربه، شكستگي و ترك‌خوردگي مقاوم است و در صورت شكسته شدن، به قطعات كوچك و ناهموار تبديل مي‌شود كه خطر كمتري براي افراد دارد.

 

شيشه سكوريت كاربردهاي گسترده‌اي در صنايع مختلف دارد، از جمله ساختمان‌سازي، خودروسازي، حمل‌ونقل و تجهيزات پزشكي. در اين مقاله، به بررسي كاربردهاي شيشه سكوريت در ساختمان‌سازي مي‌پردازيم.

 

 پنجره‌ها و درها

 

يكي از رايج‌ترين كاربردهاي شيشه سكوريت در ساختمان‌سازي، استفاده از آن در پنجره‌ها و درها است. شيشه سكوريت در برابر ضربه و شكستگي مقاوم است و به همين دليل، براي استفاده در پنجره‌ها و درهاي ساختمان‌هاي مسكوني، تجاري و صنعتي مناسب است.

 

شيشه سكوريت همچنين مي‌تواند به عنوان يك عايق حرارتي و صوتي عمل كند. اين امر باعث مي‌شود كه ساختمان‌ها در تابستان خنك‌تر و در زمستان گرم‌تر بمانند.

 

 پله‌ها و نرده‌ها

 

شيشه سكوريت همچنين براي استفاده در پله‌ها و نرده‌ها نيز كاربرد دارد. شيشه سكوريت در برابر ضربه و شكستگي مقاوم است و به همين دليل، براي استفاده در پله‌ها و نرده‌هاي ساختمان‌هاي مسكوني، تجاري و صنعتي مناسب است.

 

شيشه سكوريت همچنين مي‌تواند به عنوان يك المان تزئيني در پله‌ها و نرده‌ها استفاده شود. اين امر باعث مي‌شود كه پله‌ها و نرده‌ها زيباتر و مدرن‌تر به نظر برسند.

 

 نماي ساختمان

 

شيشه سكوريت همچنين براي استفاده در نماي ساختمان نيز كاربرد دارد. شيشه سكوريت در برابر ضربه و شكستگي مقاوم است و به همين دليل، براي استفاده در نماي ساختمان‌هاي مسكوني، تجاري و صنعتي مناسب است.

 

شيشه سكوريت همچنين مي‌تواند به عنوان يك عايق حرارتي و صوتي عمل كند. اين امر باعث مي‌شود كه ساختمان‌ها در تابستان خنك‌تر و در زمستان گرم‌تر بمانند.

 

 سقف‌ها و ديوارها

 

شيشه سكوريت همچنين براي استفاده در سقف‌ها و ديوارها نيز كاربرد دارد. شيشه سكوريت در برابر ضربه و شكستگي مقاوم است و به همين دليل، براي استفاده در سقف‌ها و ديوارهاي ساختمان‌هاي مسكوني، تجاري و صنعتي مناسب است.

 

شيشه سكوريت همچنين مي‌تواند به عنوان يك المان تزئيني در سقف‌ها و ديوارها استفاده شود. اين امر باعث مي‌شود كه سقف‌ها و ديوارها زيباتر و مدرن‌تر به نظر برسند.

 

نتيجه‌گيري:

 

شيشه سكوريت، نوعي شيشه مقاوم و ايمن است كه كاربردهاي گسترده‌اي در ساختمان‌سازي دارد. اين شيشه در برابر ضربه، شكستگي و ترك‌خوردگي مقاوم است و همچنين مي‌تواند به عنوان يك عايق حرارتي و صوتي عمل كند.

 

در اين مقاله، به بررسي كاربردهاي شيشه سكوريت در ساختمان‌سازي پرداختيم. اين كاربردها عبارتند از:

 

 استفاده در پنجره‌ها و درها

 استفاده در پله‌ها و نرده‌ها

 استفاده در نماي ساختمان

 استفاده در سقف‌ها و ديوارها

 

با توجه به مزاياي شيشه سكوريت، مي‌توان انتظار داشت كه استفاده از اين شيشه در ساختمان‌سازي در آينده نيز افزايش يابد.

 

https://www.jblearning.com/pressreleases/2023/01/27/jones-bartlett-learning-receives-eight-american-journal-of-nursing-awards-places-first-for-palliative-care-nursing-second-edition-in-the-palliative-care-and-hospice-category

http://mayfever.crowdfundhq.com/blog/understanding-the-benefits-of-in-the-canal-hearing-aids-a-comprehen

https://www.mysportsgo.com/forums/topic/18129/adobe-certification-test-answers-on-dumpsarena/view/post_id/673584/page/1#siteforum_post_673584

https://trpd.granicusideas.com/ideas/miami-mold-specialist-1?page=112

http://httpwww.corsica.forhikers.com/blog/maquis-the-aromatic-spirit-of-corsica?page=21#comment-81077

https://irakyat.my/forums/topic/38787/how-to-start-an-essay/view/post_id/46613

https://www.diagnosticsworldnews.com/news/2023/01/05/trendspotting-top-diagnostics-issues-in-2023

https://webhitlist.com/forum/topics/do-you-know-any-good-specialists-in-web-design?id=6368021%3ATopic%3A23779440&page=37#comments

https://irvine.granicusideas.com/ideas/how-to-identify-the-different-types-of-book-writing-services?page=19

https://butterflycoins.org/topics/640704bcf79a416f3e048f25

https://myworldgo.com/forums/topic/117466/unlocking-your-whole-potential-for-maximum-effects/view/post_id/1279418/page/1#siteforum_post_1279418

https://www.tripadvisor.com/Profile/partitionp


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۰ دى ۱۴۰۲ ] [ ۰۵:۰۲:۵۴ ] [ ali ] [ نظرات (0) ]

هوش مصنوعي در بازاريابي محتوا: تحولي در صنعت

 

 

 

بازاريابي محتوايي يكي از مهم‌ترين استراتژي‌هاي بازاريابي در دنياي امروز است. اين استراتژي بر ايجاد و توزيع محتواي ارزشمند براي مخاطبان هدف تمركز دارد. با استفاده از بازاريابي محتوايي، مي‌توان آگاهي از برند، ايجاد ارتباط با مشتريان و افزايش فروش را بهبود بخشيد.

 

هوش مصنوعي (AI) در حال تغيير سريع بسياري از صنايع، از جمله بازاريابي محتوايي است. AI مي‌تواند به بازاريابان كمك كند تا محتواي موثرتري توليد كنند، مخاطبان هدف خود را بهتر درك كنند و نتايج بازاريابي خود را اندازه‌گيري كنند.

 

در اين مقاله، به بررسي كاربرد هوش مصنوعي در بازاريابي محتوايي مي‌پردازيم. در ابتدا، به معرفي برخي از مفاهيم كليدي AI در بازاريابي محتوايي مي‌پردازيم. سپس، به بررسي كاربرد AI در مراحل مختلف فرآيند بازاريابي محتوايي مي‌پردازيم. در نهايت، به بررسي مزايا و چالش‌هاي استفاده از AI در بازاريابي محتوايي مي‌پردازيم.

 

مفاهيم كليدي AI در بازاريابي محتوايي

 

درك برخي از مفاهيم كليدي AI براي درك كاربرد آن در بازاريابي محتوايي ضروري است. در اينجا برخي از مفاهيم كليدي AI در بازاريابي محتوايي آورده شده است:

 

پردازش زبان طبيعي (NLP): NLP يك شاخه از هوش مصنوعي است كه به پردازش و درك زبان طبيعي مي‌پردازد. NLP مي‌تواند براي تجزيه و تحليل محتواي متني، شناسايي موضوعات و كلمات كليدي و ايجاد محتواي جديد استفاده شود.

يادگيري ماشين (ML): ML يك شاخه از هوش مصنوعي است كه به سيستم‌ها اجازه مي‌دهد تا بدون برنامه‌نويسي مجدد، از داده‌ها بياموزند. ML مي‌تواند براي شخصي‌سازي محتوا، هدف‌گيري تبليغات و اندازه‌گيري نتايج بازاريابي استفاده شود.

يادگيري عميق (DL): DL يك شاخه از ML است كه از شبكه‌هاي عصبي مصنوعي براي پردازش اطلاعات استفاده مي‌كند. DL مي‌تواند براي توليد محتواي خلاقانه، مانند فيلم‌ها، موسيقي و متن، استفاده شود.

 

كاربرد AI در مراحل مختلف فرآيند بازاريابي محتوايي

 

AI مي‌تواند در مراحل مختلف فرآيند بازاريابي محتوايي كاربرد داشته باشد. در اينجا برخي از كاربردهاي AI در مراحل مختلف فرآيند بازاريابي محتوايي آورده شده است:

 

مرحله تحقيق

 

تجزيه و تحليل داده‌هاي مخاطب:*AI مي‌تواند براي جمع‌آوري و تجزيه و تحليل داده‌هاي مخاطب استفاده شود. اين داده‌ها مي‌تواند براي درك بهتر نيازها و خواسته‌هاي مخاطبان هدف استفاده شود.

شناسايي موضوعات و كلمات كليدي:*AI مي‌تواند براي شناسايي موضوعات و كلمات كليدي مرتبط با مخاطبان هدف استفاده شود. اين اطلاعات مي‌تواند براي توليد محتواي مرتبط و جذاب استفاده شود.

 

مرحله توليد محتوا

http://gg.gg/186pon

https://did.li/ig8w5

توليد محتواي خودكار:*AI مي‌تواند براي توليد محتواي خودكار، مانند پست‌هاي وبلاگ، مقالات و حتي فيلم‌ها استفاده شود. اين امر مي‌تواند به بازاريابان كمك كند تا زمان و منابع خود را صرف كارهاي ديگري كنند.

ويرايش و بازنويسي محتوا:*AI مي‌تواند براي ويرايش و بازنويسي محتواي توليد شده توسط انسان استفاده شود. اين امر مي‌تواند به بهبود كيفيت و خوانايي محتوا كمك كند.

 

مرحله توزيع محتوا

 

شخصي‌سازي محتوا:*AI مي‌تواند براي شخصي‌سازي محتوا براي مخاطبان هدف استفاده شود. اين امر مي‌تواند به افزايش تعامل و مشاركت مخاطبان كمك كند.

هدف‌گيري تبليغات:*AI مي‌تواند براي هدف‌گيري تبليغات به مخاطبان هدف استفاده شود. اين امر مي‌تواند به افزايش كارايي تبليغات كمك كند.

 

مرحله اندازه‌گيري نتايج

 

اندازه‌گيري اثربخشي محتوا:*AI مي‌تواند براي اندازه‌گيري اثربخشي محتوا استفاده شود. اين اطلاعات مي‌تواند براي بهبود استراتژي‌هاي بازاريابي محتوايي استفاده شود.

https://penzu.com/p/ddfc8b1819379332                           

https://www.evernote.com/shard/s682/sh/84ce1999-acdf-d4b8-b3ce-34c967495012/R8OSJypqgU6VT98VkSqX7E2W4ZUyMdDPsKSOPYpWWcq16VSVrSybdiu5mA                      

https://sites.google.com/view/sdsefre44545/home?read_current=1                     

https://www.dailystrength.org/journals/thbt-sfrsh-w-mshwrh-syw-syt-dr-sl-mtlb                            

https://bow-memory-4fd.notion.site/f45f4be662b24e128efeabf826fbdf6b?pvs=4                          

https://app.box.com/s/boee9jxrc5xst103szw0cxnz2kue2rwr                     

https://zenwriting.net/ubaid214/thbt-sfrsh-w-mshwrh-sy-w-syt-dr-sl-mtlb                         

https://site-3011809-3751-3842.mystrikingly.com/blog/360847e81b3                  

https://anotepad.com/notes/55hjxcia                  

https://mydreamangels.mn.co/posts/46684565                              

https://postheaven.net/greeeen1/thbt-sfrsh-w-mshwrh-sy-w-syt-dr-sl-mtlb                       

https://webhitlist.com/profiles/blogs/6368021:BlogPost:24902800                        

https://keywebco.mn.co/posts/46684569                          


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۸ دى ۱۴۰۲ ] [ ۰۲:۳۶:۳۲ ] [ ali ] [ نظرات (0) ]

توليد كننده ي درب هاي آهني

 

ساخت درب حياط ويلايي پاركينگي هم مانند ساخت انواع درب هاي فرفورژه در زمان هاي قديم به طرق مختلفي انجام مي شده است. زماني كه فلزات را درون كوره هايي مي ريختند تا آب شوند، با درآوردن آن ها و كوبيدن اين نوع فلزات مقاومت و خشكي آن ها كمتر مي شد و در نهايت امكان جلادهي در آن ها فراهم مي شده است.

در نهايت افرادي كه در اين زمينه فعاليت مي كنند قادر بودند تا نقش هاي پرپيچ و خمي روي آن ها پياده كنند. كه از جمله آنها مي توان به طراحي هاي اسليمي اشاره كرد. در نهايت، فلزاتي كه گرام قيمت بودند به آساني بازسازي و به هم متصل مي شدند كه با تغيير شكل آن ها در واقع درب پاركينگ از آن ها ساخته مي شد. شايد در گذشته مانند امروز در ساخت اين نوع درب ها تنوع وجود نداشته است.

اما امروزه با تكنولوژي هاي پيشرفته اي كه در اين زمينه وجود دارد، انواع درب ويلايي فرفورژه در طرح ها و رنگ هاي مختلف ساخته مي شود و به شما اين امكان را ميدهد كه طراحي هاي مختلفي براي خود داشته باشيد.

انواع درب سي ان سي ( ليزري )

 

همانطور كه مطلع هستيد، صنعت نرده سازي در ايران پيشرفت بسيار زيادي داشته است و به يك صنعت مجزا تبديل شده است كه به صنعت توليد گل نرده و همچنين درب هاي فرفورژه ويلايي معروف است. اين صنعت در ايران پيشينه اي قديمي دارد. در زماني هاي قديم با ريخته گري و همچنين شكل دادن به آهن انواع درب ها از جمله درب آهني برش ليزري ساخته مي شد اما امروزه اين كار توسط كارگاه ها و كارخانه هاي بزرگ صنعتي انجام مي شود. در زمان هاي گذشته براي اينكه بتوانند درب هاي حياطي فرفورژه را بسازند ابتدا ميله هاي آهني را در كوره هاي بزرگي قرار مي دادند تا آب شوند و گداخته شوند. اين كار براي ساخت درب هاي ويلايي هم انجام مي شود.

ساخت و توليد سايبان سقف پاركينگ و سايبان حياط

 

ساخت و توليد سردرب حياط ويلايي امروزه توسعه بسيار گسترده اي يافته اند. توليدكنندگان

به علت ويژگي هاي منحصر به فرد سايبان سقف پاركينگ درب ليزري رو به توليد عمده آن ها آورده اند . تا در صورتي

كه بخواهيد از يك سايبان با تكنولوژي بروز دنيا به منظور نورگير بودن يا ايجاد سايبان براي باران و برف و مصارف مختلف استفاده نماييد،

بتوانيد با رفتن در دفترهاي توليدي آن ها تنوع طرح هاي جديد سايبان حياط ويلايي را مشاهده كرده . به منظور خريد آن ها با كارشناسان مشورت هاي لازم را صورت داده . و محصول مورد نظر خود را خريداري كرده و از آن نهايت بهره و استفاده ببريد را ببريد.

نكته قابل توجهي كه بايد توجه كنيد :

ذكر اين مسئله است كه معمولا سازه هاي فلزي اين نوع از سايبان ها به صورت شيبدار يا قوسي مي باشد .

 

سايبان سر درب ورودي خانه مسكوني

 

ورق هاي نشكن و ضد ضربه سايبان فرفورژه سقف سردرب حياط برابر اشعه ماوراء بنفش از خود استقامت بسيار بالايي را نشان مي دهند.

كه اين ويژگي هاي منحصر بفرد لحظه توليد و ساخت اين مدل از سايبان هاي سر درب رعايت مي گردند. ساخت و طراحي اين گونه از سايبان ها به گونه اي بوده است . كه بسيار زخيم بوده و ميزان بسيار كمي از نور را از خود عبور مي دهند. پوشش طراحي شده در سايبان سر درب فرفورژه نيز خيال شما را تا ساليان سال آسوده

خاطر نگه مي دارد. چرا كه دوام و ماندگاري آن ها بسيار بالا مي باشند.

اين گونه از سايبان ها از استحكام و ايمني بسيار بالايي بهره مند هستند.

آمارها خود نمايانگر اين مسئله است كه مقاومت ضربه اي سايبان سر درب ۲۵۰ برابر شيشه مي باشد و از ضخامت بسيار بالايي بهره مند مي باشد.

براي مشاوره با كارشناسان حفاظ سازه در تماس باشيد.

 

منبع : خبرگزاري آفتاب انلاين


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۷ دى ۱۴۰۲ ] [ ۰۸:۳۳:۲۴ ] [ ali ] [ نظرات (0) ]

اينورتر چيست؟ مبدل 12 به 220 ولت ماشين و برق اضطراري

در اين مطلب به آموزش فراگير روش استفاده از اينورتر خودرو مي‌پردازيم. اين دستگاه مبدل ولتاژ برق امكان استفاده از برق 12V ماشين و تبديل آن به برق 220 ولت AC شهري را دارد و در نتيجه با آن مي‌توان لوازم برقي خانگي را با برق باتري خودرو روشن كرد.

 

شايد شما هم با توجه به قطعي برق در تابستان نام مبدل برق ماشين 12 ولت به 220 ولت به گوشتان خورده باشد و اين پرسش را داشته باشيد كه اينورتر چيست و چگونه كار مي‌كند؟ در اين مطلب سعي شده به صورت فراگير به معرفي اين دستگاه پرداخته و يك راهنماي خريد نيز ارائه شود تا در نهايت با خيالي آسوده بتوانيد اقدام به خريد اين دستگاه نماييد. توجه داشته باشيد كه يك فيلم آموزشي كامل از مراحل نصب و راه‌اندازي و روش انتخاب بهترين اينورتر نيز تهيه شده و در پايان اين مطلب موجود است. پس تا پايان با ما هم‌راه باشيد و در صورت نياز پرسش‌هاي خود را در بخش نظرات با كارشناسان ما مطرح كنيد.

 

اينورتر چيست و چه كاربردي دارد؟

 

در اين مطلب منظور ما از اينورتر Power Inverter مبدل برق 12V به 220V است. در واقع اين مبدل ولتاژ برق يك مبدل افزاينده است كه برق 12 ولت DC باتري ماشين و سامانه‌ي برق خورشيدي را به برق 220 ولت AC شهري تبديل مي‌كند. استفاده اين وسيله كاربري‌هاي گسترده‌اي دارد كه در دنباله‌ي مطلب به شماري از اين كاربري‌ها اشاره خواهيم كرد.

 

    برق اضطراري در زمان قطع برق: از استفاده‌هاي مهم مي‌توان به دسترسي به برق اضطراري در زمان قطع برق در تابستان و ديگر فصول اشاره كرد. در واقع كاربر مي‌تواند در زمان قطع برق اينورتر را به باتري ماشين خود متصل كند و يك خروجي 220 ولتي از آن دريافت نمايد و اين خروجي براي روشن كردن وسايل برق خانگي و اداري، روشنايي، لامپ، ال اي دي ، شارژ لپ‌تاپ، گوشي موبايل، مودم اينترنت، پرينتر، صوتي و تصويري، پنكه و... استفاده كند.

    برق در اماكن فاقد برق شهري: براي دسترسي به برق 220 ولتي و روشن كردن دستگاه‌هاي برقي خانگي در امكاني كه به برق 220 ولت دسترسي نيست. مانند باغ، باغشهر، ويلا، كمپ مسافرتي، كيوسك‌هاي نگهباني، چادر عشاير و...

    برق اضطراري ادارات و شركت‌ها : ادارات و شركت‌ها معمولا داراي تعداد زيادي رايانه، لپ‌تاپ، پريتر، مودم اينترنت و غيره هستند. براي روشنايي و روشن كردن اين دستگاه‌ها مي‌توان از اينورتر با توان بالا و تعدادي باتري آمپر بالا استفاده كرد تا در زمان قطعي برق اين دستگاه‌ها روشن شوند.

 

 

نحوه روشن كردن اينورتر چگونه است؟

 

اينورترها داراي يك ورودي 12V هستند كه شامل يك قطب مثبت و يك قطب منفي است. با استفاده از كابل برق همراه با اينورتر و گيره سوسماري قطب مثبت باتري 12V ماشين را به قطب مثبت ورودي مبدل برق خودرو و قطب منفي را به قطب منفي آن متصل نماييد. براي راه‌اندازي اينورتر كليد آن را روي روشن قرار دهيد و سپس دوشاخه‌ي دستگاه برقي خود را به پريز 220 ولت آن متصل كنيد. ( فيلم آموزشي در پايين صفحه وجود دارد )

انتخاب بهترين مبدل برق ماشين 12 به 220 ولت

 

برندهاي اينورتر مانند سوئر Souer اورجينال ( توجه شود كه مدل‌هاي تقلبي مانند SHUER نيز وجود دارد )، پيركس و اونيكس دستگاه‌هاي مورد اعتمادي هستند. نكته مهم در انتخاب بهترين اينورتر ميزان توان مصرفي است. بايد در نظر گرفت كه مبدل‌هاي برق خودرو از 200 وات تا 4000 وات معمولا توليد مي‌شوند و در استارت اوليه توان ذكر شده و در درازمدت نيمي از توان را خروجي خواهند داد. يعني مثلا از يك اينورتر 500 وات خودرو در درازمدت بايد زير 250 وات دريافت شود. يا از يك اينورتر 3000W بايد در درازمدت زير 1500 وات دريافت شود.

 

 

اورجينال

 

اين‌كه چه تواني تهيه شود بستگي به مصرف دستگاه برقي شما دارد. مثلا اگر 4 لامپ 18وات را قرار است روشن كنيد يك اينورتر 200 وات براي اين منظور كافي است. اگر جمع لوازم برقي شما توان مصرفي 700 وات دارد ( مثلا 5 لامپ 25 وات + يك تلويزيون 550 وات + شارژر گوشي موبايل ) پس يك اينورتر 1500 وات بهترين اينورتر است.

 

نحوه كار كردن با اينورتر ماشين

باتري مناسب براي اينورتر با توان‌هاي مختلف

 

پيش ار هر چيز اشاره كنيم كه ورودي اين دستگاه 12 ولت است. پس نمي‌توانيد از باتري 24 ولتي ماشين سنگين براي اين دستگاه استفاده كنيد. البته اينورتر مبدل 24 به 220 ولت نيز وجود دارد كه مخصوص خودروهاي سنگين است. در رابطه با باتري خودرو سواري نيز بايد اشاره كرد كه هر ميزان منبع تغذيه مورد نظر داراي آمپر و سلامت بالاتري باشد مدت زماني كه مي‌توان از آن استفاده كرد بيشتر خواهد شد.

 

 

نكته‌ي بعدي درباره باطري ماشين كه بايد گوشزد كرد اين است كه مبدل‌ها تا توان 1500 وات با باتري‌هاي معمولي خودرو 55 تا 65 آمپر به خوبي كار مي‌كنند اما اگر قرار است توان بالاتري دريافت كنيد يعني اينورتر 2000 وات نياز به يك باتري با حداقل 75 آمپر و حتي بالاتر داريد. براي اينورتر 3000 وات يا 4000 وات طبيعتا نياز به باتري 120 آمپر به بالا خواهيد داشت. البته مي‌توانيد طبق فيلم آموزشي دو باتري 60 آمپري يا حتي 3 باتري 60 آمپري را با هم موازي كنيد تا آمپر بالا برود.

چه دستگاه‌هايي با اينورتر روشن نمي‌شود

 

دستگاه‌هاي موتوري كه داراي استارت اوليه بسيار بالا بين 3 تا 8 برابر هستند بايد با احتياط مورد استفاده قرار گيرند و ممكن است اين دستگاه‌ها روشن نشوند. به اين معنا كه اگر روي يك پمپ توان مصرفي 300 وات درج شده اين پمپ ممكن است در استارت اوليه 1500 تا 2400 وات مصرف داشته باشيد. مثلا كولر، يخچال، پمپ آب، اكسيژن ساز و...

 

در نظر داشته باشيد كه براي تست بخش فني ما مثلا يك پمپ كفكش 3/4 اينچ كوچك 16 متري و كولر آبي بسيار كوچك را با اينورتر 2000 وات و 3000 وات سوئر و اونيكس و پيركس جهت تست روشن كرده است. اما طبيعتا از 2 باتري 60 آمپري موازي شده يا يك باتري 120 آمپري براي اين منظور بهره برده . چرا كه باتري 55 آمپري خودرو سواري معمولي براي توان‌هاي بالا دچار كمبود خوهد شد.

 

 

باتري‌ها را چگونه شارژ كنيم؟ آيا ماشين بايد روشن باشد؟

 

براي شارژ كردن باطري‌ها در خانه بايد از انواع شارژر باتري ماشين 12V استفاده كنيد. اين شارژرها با استفاده از برق 220 ولت شهري باتري‌هاي 12 ولت را به صورت هوشمند شارژ مي‌كنند. البته مدل‌هاي شارژر نيز مهم هستند و بهتر است كه از مدل‌هاي هوشمند جديد استفاده كنيد كه 3 يا 4 مرحله‌اي واقعي بوده و نه تنها به باتري آسيب نمي‌زنند، بلكه ممكن است سلول‌هاي آن را نيز اصلاح نمايند.

 

همچنين اگر باتري روي ماشين است طبيعتا پيش از تمام شدن و خالي شدن باطري بايد ماشين را استارت بزنيد و حدود 10 تا 15 دقيقه خودرو روشن باشد و با كار كردن دينام باتري شارژ خواهد شد. اگر دستگاه برقي شما پُرمصرف است مي‌توانيد ماشين را روشن نگه داشته و همزمان اينورتر را نيز به باتري متصل كنيد.

https://irvine.granicusideas.com/ideas/how-to-identify-the-different-types-of-book-writing-services?page=18

https://butterflycoins.org/topics/640704bcf79a416f3e048f25

https://myworldgo.com/forums/topic/117400/buy-cheaper-xanax-online-in-the-usa-2023/view/post_id/1276983/page/1#siteforum_post_1276983

https://www.tripadvisor.com/Profile/systems2023

https://www.4shared.com/u/So2wMc1s/yaribij795.html

https://disqus.com/by/system92438/about/

http://maps.google.com/url?q=http%3A%2F%2Fwww.iran-system-car.ir/

https://www.ted.com/profiles/45646793/about

https://artmight.com/user/profile/3288390

https://worldغير مجاز مي باشدplay.net/member/1670441

https://p-tweets.com/system92438

https://list.ly/list/9EiG-blndgw-bydy?make_list_mode=true

https://socialsocial.social/user/system92438/

https://replit.com/@yaribij795

 


ادامه مطلب
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۵ دى ۱۴۰۲ ] [ ۰۶:۴۲:۳۷ ] [ ali ] [ نظرات (0) ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه

لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : 0
دیروز : 0
افراد آنلاین : 2
همه : 0
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی